E-mail: support@telsystems.com.ua Help: my.telsystems.com.ua

З будь-яких питань
телефонуйте за номерами:

+38 044 323-06-06
+7 499 350-25-93
Ціни

Прайс-лист і технічна підтримка комунікаційної платформи Oktell (SLA)

з 01 березня 2019р.

Тарифний план Cтандарт Розширений Профі Платинум (для АКЦ) Погодинний
Час надання послуг
Час надання послуг (за Київським часом) пн.-пт. 9:00-18:00 пн.-пт. 9:00-19:00 пн.-пт. 9:00-19:00 пн.-пт. 9:00-19:00 пн.-пт. 9:00-18:00
Види послуг, включені в тарифний план
База знань включено включено включено включено включено
E-mail включено включено включено включено нет
Телефонні консультації включено включено включено включено нет
Віддалене адміністрування включено включено включено включено нет
Кількість нормогодин програміста в місяць * 5 8 10 20 0
Виїзд фахівця для проведення робіт на об’єкті замовника немає включено 1 раз в місяць на вимогу включено 1 раз в місяць на вимогу включено 1 раз в місяць на вимогу немає
Договір про нерозголошення (NDA), матеріальна відповідальність немає немає вимагає узгодження вимагає узгодження немає
Персональний менеджер немає немає включено включено немає
Додаткові послуги та їх вартість, грн. з ПДВ
Телефонні консультації, грн. / Год включено включено включено включено 990
Віддалене адміністрування, грн. / Год включено включено включено включено 990
Вартість однієї додаткової години програміста понад регламенту для внесення змін до програми Oktell, грн. / год 660 570 480 480 990**
Виїзд фахівця для проведення робіт на об’єкті Замовника 2760 1840 920 920 3600
Персональний менеджер 4000 1600 включено включено немає
Послуги підтримки ПЗ Oktell в неробочий час за попередньою домовленістю (подвійна ставка!), грн. / год: – консультації та технічна підтримка по телефону 1330 1140 960 960 1980
Терміни реагування на звернення категорії “несправність” (в годинах) в рамках регламентного періоду надання послуг
Аварія 3 2 2 2
Серйозна несправність 6 4 3 2
Дрібна несправність 24 24 24 24
Консультація 24 24 24 24
Терміни усунення несправності (в годинах) в рамках регламентного періоду надання послуг
Аварія 36 24 24 20
Серйозна несправність 72 48 48 40
Дрібна несправність 140 120 120 110
Терміни початку робіт після їх узгодження і повної готовності до змін (в годинах), в рамках регламентного періоду надання послуг
Внесення змін / настройка ПО Oktell – додавання нових користувачів, настройка IVR, маршрутизації викликів і т.д. 48 36 24 20
Абонентська плата в місяць, грн. з ПДВ
При контракті на 6 місяців, щомісячно 7500 11000 15000 20000 0
При контракті на 12 місяців, щомісячно 6000 9000 12000 16000 0

* Ведеться облік використаних годин / білінг. Рекламні години зараховуються на баланс і зберігаються до кінця року, їх можна використовувати як щомісяця на дрібні доопрацювання функціоналу (на вимогу), так і разово на більш трудомістку розробку нестандартного функціонала. У разі автопролонгації SLA на 2019. за програмою лояльності зараховується місячний обсяг годин на подарунок.

**Для тарифу “Погодинний” для нових клієнтів встановлюється тариф = 1680 грн / 1год, при разової оплати до 5 годин. У разі поповнення балансу на 5 і більше годин одним платежем вартість години 840 грн / 1год. У неробочий час вартість вважається за подвійним тарифом.

Увага!
Умовою розгляду звернення є позитивний баланс годин підтримки, а підставою початку робіт – звернення на support@telsystems.com.ua з описом постановки завдання (прикладами) або ж тікет в “Сервісдеск” http://my.telsystems.com.ua

ТОВ “Телсістемс Юкрейн” – провідний центр впроваджень і техпідтримки OKTELL
Адреса: 04080, г. Київ, вул. В.Хвойки 18/14, корпус 25, оф. 301
багатокан. тел: +38 (044)3230606, +38 (044)3039903
Відділ продажів: дод.3, відділ підтримки: дод.4

Залишилися питання?
Задайте їх нашому менеджеру
Задати питання
Главная Услуги Цены Наші клієнти Контакти